T: 06 - 533 33 614 E: info@takeawayholland.com

OVER TAKE AWAY HOLLAND


Take Away Holland is een initiatief van Jaap Stolwijk en Kevin Schrijer. Begonnen in 2010 als collega’s  op de marketingafdeling van Crédit Agricole en sinds 2018 met een gezamenlijke  drive  gestart met Take Away Holland om het imago van een modern NL verder op de kaart te zetten.

Take Away Holland is een Amsterdams merk dat ervan overtuigd is dat Nederland zoveel meer te bieden heeft dan molens, klompen en kaas. We behoren wereldwijd tot de top in kunst, design en fashion.


Take Away Holland zorgt ervoor dat bezoekers aan ons land thuiskomen met dat waar Nederland nu voor staat. Hoogwaardige, trendy producten waar het thuisfront ook écht blij van wordt. Daarom bieden wij je een onderscheidend assortiment moderne Nederlandse geschenken. Dit doen wij samen met spraakmakende merken die we non-stop selecteren.



Take Away Holland zoekt haar doelgroep op. Onze producten liggen daar waar bezoekers denken aan gifts voor thuis: hotels, venues en andere hot spots. Verkoop doen we via hoogwaardige en stijlvolle vending machines. Voor locaties dus wél service voor gasten, maar 100% hassle free.

Met onze achtergrond in event management en corporate communications helpen wij ook regelmatig grotere organisaties met het sourcen en leveren van de leukste moderne, Nederlandse gifts & give aways voor events.


> Meer over tailor made oplossingen vind je hier.


Jaap Stolwijk

Opgeleid en carrière gemaakt in hospitality en events. Na meerdere jaren te hebben gewerkt aan zowel de bureau- als klantzijde, gestart als ondernemer. Focus op het ontwikkelen en realiseren van creatieve concepten. Is binnen Take Away Holland o.a. actief met assortiment, concept en design. Altijd op zoek naar new & next labels.

Het eenzijdige en weinig originele aanbod Nederlandse relatiegeschenken in B2B-Nederland was voor hem destijds aanleiding om te starten met het samenstellen van een assortiment hoogwaardige en moderne NL gifts die leuk zijn om te geven én te krijgen.


Kevin Schrijer

Achtergrond in zo'n beetje alle kanten van commercie, binnen corporates en startups. Houdt van afwisseling, snelheid en mooie dingen.

Binnen Take Away Holland gebeurt veel samen, maar strategie, content en copy zijn Kevin's hoofdverantwoordelijkheden.

Het schrale aanbod in souvenirshops en de wegwerp-cultuur die er omheen hangt is Kevin al jaren een doorn in het oog. Met Take Away Holland is het zijn missie om al die buitenlandse bezoekers aan Nederland een passend beeld mee te geven van waar Nederland voor staat.

Gifts as a Service

100% hassle free

Altijd op zoek naar new & next producten